coretan dunia kasih: LIfe Di Politeknik NiLAI - Politeknik Nilai

coretan dunia kasih: LIfe Di Politeknik NiLAI - Politeknik Nilai


coretan dunia kasih: LIfe Di Politeknik NiLAI - Politeknik Nilai

Posted: 30 Dec 2013 04:10 AM PST

coretan dunia kasih: LIfe Di <b>Politeknik NiLAI</b> - Politeknik Nilai


coretan dunia kasih: LIfe Di <b>Politeknik NiLAI</b>

Posted: 03 Aug 2013 07:45 AM PDT

  

                  

^_^ yihuuu..assalamulaikum^_^

bertemu lagi lah kite dalam dunia qaseh..haaa,,,nak tahu tak sambungan dunia qaseh,yesss..this is what i mean..~~kehidupan di politeknik nilai.. ~~

haishhh..

btw,,sebenarnya tak tahu pun dapat politeknik nilai nih..kebetulan malam tuh tergerak hati nih nak cek internet       ..n thennn..taraaaaa..tekejutttt !!time tuh..rasa macam nak jerit satuu rumah..tapi apa kan daya..hary dah malam kan..terpaksa diamkan diri..cepat2 kol orang terengganu(org tersyg..)eceh..heheh..alhamdulillah lah dapat sambung belajar walaupun dalam saat2 terakhir dapat tahu kan..

awwwwchakkkk!

okeyhh.nih time orentasi..mereka ni sebenarnya my roomate..sorang kedah ,2 oramg perak dan saya semestinye negeri sembilan,walaupun asal johor..ecehhh..nak jugakkk kan!heheh

bummm!!!..nie lah budak2 kelas sya..we are like a family..actually..time ni,lepas berbuka puasa..so,,sempat lah snap2 satu kelas kan..soryy..walaupun x terurus susunannya..heeee..ni je yang hado..hee

 okeyhh..semua dah taken..sory..opsss..mereka ni baikk dgn saya.omey kan..?

haaa..taraaa..tengok tuh..pn,suraya..my lecture for accounting..baik sgt..dan disebelah2 nya pulak..member2 saya..sayang mereka..

 opssss!!lapar balik malam2 nih..bila tengok ayam kfc tuh..jeng jeng jeng,,..nih first time berbuka dengan rakan dls..dah macam keluarga kan..jgn jeles lah dengan kami walaupaun bru sebulan kami kenal...hopefully..kebahagiaan nih dapat berterusan sampai saya gred..insyaallah..

^_^ WE ARE GENG DIPLOMA LOGISTIK AND SUPPLY CHAIN^_^

haaa..dah puas kan baca dan tengok blog dunia qaseh nih..terima kasih kerana sudi menjengah..penat sgat menaip..nnty tuan punya bloger nih updte lagi ye..tentang sambungan

 DUNIA QASEH.

sekiann

bye bye~~

DLH1: <b>POLITEKNIK NILAI</b>

Posted: 16 Jul 2013 10:07 AM PDT

SELAMAT DATANG KE POLITEKNIK NILAI

Politeknik Nilai(PNS), Negeri Sembilan adalah politeknik yang ke-23 ditubuhkan dibawah Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia pada 1 April 2007 dibawah Rancangan Malaysia Ke-9. PNS mula beroperasi di kampus sementara dengan pengambilan pertama pelajar pada Disember 2007.

PNS berpindah ke kampus tetap di Kompleks Pendidikan Bandar Enstek, Negeri Sembilan pada September 2011 di atas tapak seluas 101.5 ekar yang memuatkan 37 blok bangunan pentadbiran, akademik,kamsis dan kediaman staf. Kampus ini mampu menampung pelajar seramai 2,400 orang pelajar dengan kapasiti penginapan di kamsis seramai 1,200 orang pelajar.

PNS mempunyai jumlah kakitangan seramai 67 orang yang terdiri daripada 48 orang pensyarah dan 19 orang staf sokongan. Jumlah pelajar adalah seramai 446 orang pelajar yang sedang mengikuti program Diploma in Business Studies (e-Commerce), Diploma in Islamic Banking and Finance dan Diploma in Logistics and Supply Chain Management.

Dua Jabatan baru iaitu Jabatan Kejuruteraan Mekanikal dan Jabatan Agroteknologi dan Bio-industri akan mula menawarkan program baru masing-masing Diploma in Mechanical Engineering dan Diploma in Landscape and Holticulture pada Sesi Julai 2012.


Logo PNS


Klik pada gambar untuk dapatkan .pdf

peta lokasi

MISI

Politeknik Nilai, Negeri Sembilan beriltizam memenuhi keperluan negara dalam bidang perdagangan dan teknologi serta melahirkan modal insan bernilai tinggi.

VISI

Menghasilkan keperluan modal insan yang bernilai dan berketrampilan melalui pendidikan terkamil dari aspek ilmu, kemahiran dan berakhlak mulia melalui pendidikan bersepadu dan berterusan.

MAKLUMAT TAMBAHAN BOLEH DIDAPATI DI LAMAN UMATA POLITEKNIK NILAI
0 Comment for "coretan dunia kasih: LIfe Di Politeknik NiLAI - Politeknik Nilai"