Politeknik Muadzam Shah - Blogger : Politeknik Muadzam Shah : Politeknik Muadzam Shah

Politeknik Muadzam Shah - Blogger : Politeknik Muadzam Shah : Politeknik Muadzam Shah


Politeknik Muadzam Shah - Blogger : Politeknik Muadzam Shah : Politeknik Muadzam Shah

Posted: 25 Dec 2013 09:08 AM PST

<b>Politeknik Muadzam Shah</b> - Blogger : <b>Politeknik Muadzam Shah</b> : Politeknik Muadzam Shah


<b>Politeknik Muadzam Shah</b> - Blogger : <b>Politeknik Muadzam Shah</b>

Posted: 09 Dec 2013 03:38 PM PST

Hamboiii kemain lame gua tak update ini blog kannn?

Sebelum aku masuk politeknik aku update blog sampai sekarang dah cuti sem baru aku nak update post baru. hiks.

Pe khabaq semua bloggers sekalian? hihi.

Harinie aku nak cerita sikitlah sepanjang perjalanan aku berada dekat poli bersama-sama roomates dan classmates aku :)

Bismillah. .

1st day mase aku masuk untuk daftar aku dah jumpe dengan kengkawan facebook aku yg aku kenal sebelum masuk lagi tuh.

Mase tuh perangai semua nerd je. Macam pendiam je semua. HAHA.

Tapi, bila makin hari makin rapat kami jadi semakin kenal perangai masing-masing.

Aku jugak dapat roomates yg sekepala dengan aku.

Memang sayang wehh kalau nak kena tinggalkan dorang. sobs :'(

Alyaa Atiqah, Memey dan Alyaa Ainaa nie lah roomates aku. .

Seriously, dorang memang terbaikk !

Sem 2 nanti nak jadi roomate korang lagi lahhh. Takmao tukaq. .

Kami sebilik memang simpan banyak rahsia bersama. Boleh dikatakan banyak simpan rahsia bersama lahh. .

Ape-ape je mesti kami akan bersama dan kongsi bersama.

Walaupun berlainan tempat lahir,kos dan kelas :)

Kami dah macam adik beradik dah.

Itulah roomates aku :)

Ini nak cerita pasal classmates pulak.

hiks.

Kami sekelas mempunyai tempat tinggal di negeri yg berbeza.

Kebanyakan kami asal dari negeri-negeri selatan.

Pantai timur ade satu je dalam kelas tuh iaitu Pahang.

Walaupun berbeza tempat lahir tapi kami masih boleh sepakat.

Ramai yg jeles sebenarnya dengan kelas kami nie sbb mereka kate semua same je perangai.

Susah nak nampak kami berkelompok.

Ape-ape kami sentiase bersama.

Syukur alhamdulillah aku dikurniakan classmates yg memahami,sporting dan sebagainya.

Seronok sangat dapat berkawan dengan mereka.

Aku sentiasa rindukan gelak tawe mereka, gurauan mereka.

Sebab meraka memang AWESOME !

hehehe.

Rasenya kalau aku nak cerita lagi memang tak habislah kan.

Mehh aku sertakan gambaq kami naaa. 

wehuuuu~

Classmates perempuan ;) 
Hang out bersama beberapa orang rakan sekelas di segamat <3

Classmates lelaki

Kami buddyz

with classmates (ProBaSis '13)

Semasa orientasi bersama rakan kumpulan

Orientasi. Kami kawan :)


with roomates <3

Hiking bersama rakan di Bukit Panorama, Sungai Lembing.
Lepaking

kemalangan didepan <b>politeknik muadzam shah</b> | Blognya Blogger

Posted: 22 Dec 2013 06:36 AM PST

Kemalangan yang melibatkan sebuah kereta Produa Myvi dan Toyota Hilux. Kejadian berlaku dijalan muadzam - gambang yang sememangnya sinonim dengan gelaran "jalan maut" dikalangan penduduk setempat. Mangsa tiga beranak bernasib baik kerana hanya mengalami kecederaan ringan.

0 Comment for "Politeknik Muadzam Shah - Blogger : Politeknik Muadzam Shah : Politeknik Muadzam Shah"