snananana: Politeknik Nilai - Politeknik Nilai

snananana: Politeknik Nilai - Politeknik Nilai


snananana: Politeknik Nilai - Politeknik Nilai

Posted: 17 Jan 2014 03:30 AM PST

snananana: <b>Politeknik Nilai</b> - Politeknik Nilai


snananana: <b>Politeknik Nilai</b>

Posted: 01 Jan 2014 05:37 PM PST

20 Disember 2013 . 

Hari pertama aku jejakkan kaki di Politeknik Nilai Negeri Sembilan. Macam macam perasaan yang aku rasakan. Sedih, Gembira, Takut, Risau, Teruja dan mcm mcm lagi lah. Semasa dalam perjalanan kami (ayah , mama & aku) sesat sebenarnya. Haha ikut GPS punya pasal, dok sesat ke Poli lama tu. Sampai je poli ni terus pendaftaran , lepas pendaftaran kami semua gerak ke kamsis untuk melihat bilik yg telah aku dapat. Haaa nak tahu tak, aku sebilik dengan 2org kakak senior and sorg sem 1 tapi lain course. HAHA mula2 tu cuak lah juga , mcm mana lah nak sebilik dgn kakak senior. Boleh ngam ke? perghh perghh. 

Mama tolong aku kemas2 baju masuk dalam almari, pasangkan cadar katil, sarung bantal. Lepas selesai semua tu , aku hantar ayah and mama ke kereta. Sebak sangat time tu nak menangis time mama and ayah peluk cium, yelah kan tak pernah berpisah dengan ayah mama. Selama ni sekolah pun dekat then sekolah harian. Kalau pisah pun setakat 2-3 hari sebab aku pergi kem. Sebelum mereka pulang ke rumah, mereka pesan berbesen besen yang sepanjang alam. hehe Then masing2 byebye. 

Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar. Setelah mengenali semuanya okay, baik baik. 

Jeng Jeng Jeng Jeng ! Korang mesti tertanya tanya kan siapa roomates aku? hehehehehe 

Diorang tu ialah Kak Mai dari Kuantan, Kak Syaa pun dari Kuantan and Ain dari Port Dickson. 

Thank you korang. Sayang Korang Muahh Muahh :*

XOXO  ARA DAMIEN'S 

_____________________________________________________

ღ Thanks for reading. Suka? boleh tekan "LOVE" . Bagi comment, lagi best! 

________________________________________________________


0 Comment for "snananana: Politeknik Nilai - Politeknik Nilai"