The world of me : Program kerjaya. Politeknik, Mersing. We are very ... - Politeknik Mersing

The world of me : Program kerjaya. Politeknik, Mersing. We are very ... - Politeknik Mersing


The world of me : Program kerjaya. Politeknik, Mersing. We are very ... - Politeknik Mersing

Posted: 16 Jan 2014 01:27 PM PST

The world of me : Program kerjaya. <b>Politeknik</b>, <b>Mersing</b>. We are very <b>...</b> - Politeknik Mersing


The world of me : Program kerjaya. <b>Politeknik</b>, <b>Mersing</b>. We are very <b>...</b>

Posted: 17 Sep 2013 01:46 AM PDT

Assalamualaikum.

Kali ni aku nak cerita pulak pasal lawatan kiteorang kelas 4 Cemerlang dekat Politeknik, Mersing. Happy excited sangat kiteorang masa ni, especially Ayong. Aku rasa dia hampir nak pengsan sebab happy sangat. Yelahkan mana lah pernah jejak dekat situ, tempat dia pun, Masyaallah cantik sangat, lagi-II dewan kuliah dia yang besar sangat tu. Aku pun rasa nak pengsan datang situ. Lepas tu, macam-II akak-akak dekat situ tunjuk kiteorang tempat-II kat situ. Akak tu semua pun sporting-II habis. Snap-II gambar dengan kiteorang semua. 

Okay, dah habis panjang lebar aku tulis. Jom tengok gambar-II kiteorang pulak. =D

Tengok ! Bas tak penoh lagi dah snap gambar. Hantu bergambar betul.. haha

Already in the bus. Let's go kita pergi. haha Maing-II excited. Baru dalam bas. Haha

Ayong with Madihah

Aku dengan Aishah. Kiteorang nak jugak macam Ayong dengan Madihah =P Hehe

Depan politeknik. Yang lain ke mana ntah. =O
 Budak lelaki kelas aku, Berteduh sementara menunggu nak melambai !!
=P Tu je yang mampu aku cakap. Haha
Aku dengan Farahana A.k.a Ayong. Semangat pegang bendera. haha
0 Comment for "The world of me : Program kerjaya. Politeknik, Mersing. We are very ... - Politeknik Mersing"