PERMOHONAN KAMSIS PTSS SESI JUN 2014 - Politeknik Tuanku - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis

PERMOHONAN KAMSIS PTSS SESI JUN 2014 - Politeknik Tuanku - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis


PERMOHONAN KAMSIS PTSS SESI JUN 2014 - Politeknik Tuanku - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis

Posted: 22 Mar 2014 11:33 PM PDT

PERMOHONAN KAMSIS PTSS SESI JUN 2014 - <b>Politeknik Tuanku</b> - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis


PERMOHONAN KAMSIS PTSS SESI JUN 2014 - <b>Politeknik Tuanku</b>

Posted: 18 Mar 2014 12:20 AM PDT

KUALA LUMPUR – Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis (PTSS) akan mengadakan Program Bakti Siswa 2014 pada 28 Februari dan 3 Mac ini di Kampung Pengkalan Si Puteh, Kodiang, Kedah.

PTSS dalam satu kenyataan media memberitahu, program tersebut anjuran Jabatan Hal Ehwal Pelajar bersama Majlis Perwakilan Pelajar PTSS yang melibatkan seramai 65 pelajar PTSS.

"Tujuan program tersebut diadakan adalah untuk memberi pendedahan kepada pelajar untuk mendekatkan diri dengan aktiviti kemasyarakatan.

"Program ini juga dapat memberi pendedahan kepada pelajar untuk menabur bakti kepada masyarakat setempat dan juga mewujudkan jalinan ukhwah antara pelajar PTSS dengan penduduk setempat," kata kenyataan itu hari ini.

Menurut kenyataan itu, melalui program itu pelajar PTSS terbabit akan ditempatkan bersama keluarga angkat masing-masing selasa tiga hari dan sebanyak 35 keluarkan dari kampung tersebut akan terlibat.

Antara aktiviti yang akan diadakan adalah gotong-royong, aktiviti sukaneka, program motivasi, ceramah dan demonstrasi masakan.

PTSS dalam kenyataan berasingan turut memaklumkan Jabatan Perdagangan institusi tersebut akan mengadakan Majlis Pra-Graduan Jabatan Perdagangan 201 di Dewan Harumanis PTSS pada 27 Februari ini.

Majlis itu antara lain bertujuan mengeratkan silaturahim pelajar dan pensyarah serta meraikan pelajar semester akhir jabatan berkenaan.

Program Bakti Siswa 2014 PTSS Di Kodianghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/Politeknik-Tuanku-Syed-Sirajuddin.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/Politeknik-Tuanku-Syed-Sirajuddin-150x150.jpg27 February 2014 MyNewsHub Terkini

KUALA LUMPUR - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis (PTSS) akan mengadakan Program Bakti Siswa 2014 pada 28 Februari dan 3 Mac ini di Kampung Pengkalan Si Puteh, Kodiang, Kedah. PTSS dalam satu kenyataan media memberitahu, program tersebut anjuran Jabatan Hal Ehwal Pelajar bersama Majlis Perwakilan Pelajar PTSS yang melibatkan seramai...

KUALA LUMPUR - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis (PTSS) akan mengadakan Program Bakti Siswa 2014 pada 28 Februari dan 3 Mac ini di Kampung Pengkalan Si Puteh, Kodiang, Kedah. PTSS dalam satu kenyataan media memberitahu, program tersebut anjuran Jabatan Hal Ehwal Pelajar bersama Majlis Perwakilan Pelajar PTSS yang melibatkan seramai 65 pelajar PTSS. "Tujuan program tersebut diadakan adalah untuk memberi pendedahan kepada pelajar untuk mendekatkan diri dengan aktiviti kemasyarakatan. "Program ini juga dapat memberi pendedahan kepada pelajar untuk menabur bakti kepada masyarakat setempat dan juga mewujudkan jalinan ukhwah antara pelajar PTSS dengan penduduk setempat," kata kenyataan itu hari ini. Menurut kenyataan itu, melalui program itu pelajar PTSS terbabit akan ditempatkan bersama keluarga angkat masing-masing selasa tiga hari dan sebanyak 35 keluarkan dari kampung tersebut akan terlibat. Antara aktiviti yang akan diadakan adalah gotong-royong, aktiviti sukaneka, program motivasi, ceramah dan demonstrasi masakan. PTSS dalam kenyataan berasingan turut memaklumkan Jabatan Perdagangan institusi tersebut akan mengadakan Majlis Pra-Graduan Jabatan Perdagangan 201 di Dewan Harumanis PTSS pada 27 Februari ini. Majlis itu antara lain bertujuan mengeratkan silaturahim pelajar dan pensyarah serta meraikan pelajar semester akhir jabatan berkenaan.


Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

MAJLIS PRA-GRADUAN JABATAN PERDAGANGAN 2014 <b>...</b>

Posted: 28 Feb 2014 01:34 PM PST

0 Comment for "PERMOHONAN KAMSIS PTSS SESI JUN 2014 - Politeknik Tuanku - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis"