SEMAKAN DERAF JADUAL WAKTU PEPERIKSAAN AKHIR - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis

SEMAKAN DERAF JADUAL WAKTU PEPERIKSAAN AKHIR - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis


SEMAKAN DERAF JADUAL WAKTU PEPERIKSAAN AKHIR - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis

Posted: 30 Mar 2014 11:25 PM PDT

SEMAKAN DERAF JADUAL WAKTU PEPERIKSAAN AKHIR - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis


SEMAKAN DERAF JADUAL WAKTU PEPERIKSAAN AKHIR

Posted: 20 Mar 2014 11:41 PM PDT

Perhatian kepada semua Pelajar PTSS (Sesi Disember 2013)


Semakan Deraf Jadual Waktu Peperiksaan Akhir Selaras Politeknik KPM Sesi Disember 2013 melalui capaian laman web Jabatan Pengajian Politeknik (http://politeknik.gov.my)
pada pautan PELAJAR > DERAF JADUAL WAKTU PEPERIKSAAN AKHIR POLITEKNIK SESI DEC 2013.

Ruang memberi maklumbalas bagi deraf jadual ini hanya untuk tempoh 30 Januari - 16 Februari 2014".

PERMOHONAN KAMSIS PTSS SESI JUN 2014 - Blog <b>Politeknik</b> <b>...</b>

Posted: 22 Mar 2014 11:33 PM PDT

KUALA LUMPUR – Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis (PTSS) akan mengadakan Program Bakti Siswa 2014 pada 28 Februari dan 3 Mac ini di Kampung Pengkalan Si Puteh, Kodiang, Kedah.

PTSS dalam satu kenyataan media memberitahu, program tersebut anjuran Jabatan Hal Ehwal Pelajar bersama Majlis Perwakilan Pelajar PTSS yang melibatkan seramai 65 pelajar PTSS.

"Tujuan program tersebut diadakan adalah untuk memberi pendedahan kepada pelajar untuk mendekatkan diri dengan aktiviti kemasyarakatan.

"Program ini juga dapat memberi pendedahan kepada pelajar untuk menabur bakti kepada masyarakat setempat dan juga mewujudkan jalinan ukhwah antara pelajar PTSS dengan penduduk setempat," kata kenyataan itu hari ini.

Menurut kenyataan itu, melalui program itu pelajar PTSS terbabit akan ditempatkan bersama keluarga angkat masing-masing selasa tiga hari dan sebanyak 35 keluarkan dari kampung tersebut akan terlibat.

Antara aktiviti yang akan diadakan adalah gotong-royong, aktiviti sukaneka, program motivasi, ceramah dan demonstrasi masakan.

PTSS dalam kenyataan berasingan turut memaklumkan Jabatan Perdagangan institusi tersebut akan mengadakan Majlis Pra-Graduan Jabatan Perdagangan 201 di Dewan Harumanis PTSS pada 27 Februari ini.

Majlis itu antara lain bertujuan mengeratkan silaturahim pelajar dan pensyarah serta meraikan pelajar semester akhir jabatan berkenaan.

Program Bakti Siswa 2014 PTSS Di Kodianghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/Politeknik-Tuanku-Syed-Sirajuddin.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/Politeknik-Tuanku-Syed-Sirajuddin-150x150.jpg27 February 2014 MyNewsHub Terkini

KUALA LUMPUR - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis (PTSS) akan mengadakan Program Bakti Siswa 2014 pada 28 Februari dan 3 Mac ini di Kampung Pengkalan Si Puteh, Kodiang, Kedah. PTSS dalam satu kenyataan media memberitahu, program tersebut anjuran Jabatan Hal Ehwal Pelajar bersama Majlis Perwakilan Pelajar PTSS yang melibatkan seramai...

KUALA LUMPUR - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis (PTSS) akan mengadakan Program Bakti Siswa 2014 pada 28 Februari dan 3 Mac ini di Kampung Pengkalan Si Puteh, Kodiang, Kedah. PTSS dalam satu kenyataan media memberitahu, program tersebut anjuran Jabatan Hal Ehwal Pelajar bersama Majlis Perwakilan Pelajar PTSS yang melibatkan seramai 65 pelajar PTSS. "Tujuan program tersebut diadakan adalah untuk memberi pendedahan kepada pelajar untuk mendekatkan diri dengan aktiviti kemasyarakatan. "Program ini juga dapat memberi pendedahan kepada pelajar untuk menabur bakti kepada masyarakat setempat dan juga mewujudkan jalinan ukhwah antara pelajar PTSS dengan penduduk setempat," kata kenyataan itu hari ini. Menurut kenyataan itu, melalui program itu pelajar PTSS terbabit akan ditempatkan bersama keluarga angkat masing-masing selasa tiga hari dan sebanyak 35 keluarkan dari kampung tersebut akan terlibat. Antara aktiviti yang akan diadakan adalah gotong-royong, aktiviti sukaneka, program motivasi, ceramah dan demonstrasi masakan. PTSS dalam kenyataan berasingan turut memaklumkan Jabatan Perdagangan institusi tersebut akan mengadakan Majlis Pra-Graduan Jabatan Perdagangan 201 di Dewan Harumanis PTSS pada 27 Februari ini. Majlis itu antara lain bertujuan mengeratkan silaturahim pelajar dan pensyarah serta meraikan pelajar semester akhir jabatan berkenaan.


Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Kursus Designing Effective KPIs To Drive Organisational Excellent <b>...</b>

Posted: 19 Mar 2014 11:09 PM PDT

Sukacita dimaklumkan, Unit Sistem Maklumat, Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah Kulim, Kedah akan menganjurkan kursus-kursus ICT seperti ketetapan berikut:

i.     Kursus Penggunaan Microsoft Office 2013 (Asas), 23-24 Mac 2014
ii.    Kursus Pembangunan Sistem Menggunakan Pengaturcaraan PHP dan MySQL (Asas), 13-14 April 2014
iii.    Kursus Olahan Grafik Secara Kreatif Menggunakan Adobe Photoshop CS6 (Asas), 21-22 April 2014
iv.   Kursus Pembangunan Laman Web Menggunakan CMS Joomla! 3 (Asas), 23-24 November 2014

Kursus akan bermula pada pukul 8:00 pagi sehingga 5:00 petang bertempat di Makmal Latihan Staf, Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah Kulim.
Untuk makluman, yuran kursus adalah RM50.00 dan terhad kepada 30 orang peserta sahaja. Hanya peserta yang telah membuat pembayaran dikira telah menempah tempat.

Sehubungan dengan itu, dikepilkan bersama borang untuk penyertaan kursus tersebut. Sebarang pertanyaan mengenai kursus, sila hubungi pegawai berikut:

i)     Pn Norazura binti Mohd Nor ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ; H/P: 019-4444190 ; Ext: 2020)
ii)    Pn. Lenny Esma binti Tomadi ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ; H/P: 012-4231404; Ext: 2041)
iii)   Pn. Nurmaniza binti Othman ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ; H/P: 013-5241212; Ext: 2028)

Maklumat lanjut boleh didapati dengan melayari laman portal PTSB http://www.ptsb.edu.my

PELANJUTAN TARIKH TUNTUTAN BAYARAN DEPOSIT KUNCI <b>...</b>

Posted: 20 Mar 2014 01:26 PM PDT

KEPADA PELAJAR- PELAJAR PTSS YANG MASIH BELUM MENUNTUT WANG DEPOSIT KUNCI BAGI PENGINAPAN DI ASRAMA, TARIKH BAGI TUNTUTAN BAYARAN DEPOSIT KUNCI TELAH DILANJUTKAN SEHINGGA   20 APRIL 2014,

ANDA BOLEH MENUNTUT BAYARAN BALIK DEPOSIT KUNCI TERSEBUT DI PEJABAT KAMSIS @ MELALUI POS DENGAN MENYERTAKAN MAKLUMAT SEPERTI BERIKUT:

1) SURAT RASMI PERMOHONAN BAYARAN BALIK DEPOSIT KUNCI

2) SALINAN KAD PENGENALAN PELAJAR SENDIRI

3) SALINAN AKAUN BANK ISLAM PELAJAR SENDIRI

4) RESIT PEMBAYARAN/ BUKTI BAYARAN

SEBARANG TUNTUTAN SELEPAS TARIKH TERSEBUT TIDAK AKAN DILAYAN KERANA PIHAK PENGURUSAN KAMSIS AKAN MENUTUP AKAUN TERSEBUT SELEPAS TARIKH YANG DINYATAKAN. POHON KERJASAMA DARI SEMUA PELAJAR UNTUK MEMBUAT TUNTUTAN BALIK BAYARAN DEPOSIT KUNCI PADA TARIKH YANG TELAH  DINYATAKAN .

0 Comment for "SEMAKAN DERAF JADUAL WAKTU PEPERIKSAAN AKHIR - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis"