POLY AGRO & POLY TALENT - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin ... - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis

POLY AGRO & POLY TALENT - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin ... - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis


POLY AGRO & POLY TALENT - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin ... - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis

Posted: 04 May 2014 12:12 AM PDT

POLY AGRO & POLY TALENT - <b>Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin</b> <b>...</b> - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis


POLY AGRO & POLY TALENT - <b>Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin</b> <b>...</b>

Posted: 25 Apr 2014 01:24 PM PDT

Sukacita dimaklumkan bahawa Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) dengan kerjasama Kerajaan Negeri Kedah dan Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS) akan menganjurkan sambutan Hari Pekerja Penjawat Awam Tahun 2014 seperti berikut:

Tarikh                 : 1 Mei 2014 (Khamis)
Masa                   : 9.00 pagi
Tempat               : Dewan Wawasan, Jitra, Kedah
Amanat Oleh        : Y.A.B. Dato' Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia

Sehubungan itu, adalah dimohon kerjasama daripada pihak Tuan/Puan untuk membantu pihak kami membuat hebahan berkaitan sambutan Hari Pekerja Penjawat Awam Tahun 2014 tersebut untuk dipaparkan di Portal Rasmi Kementerian/Jabatan/Agensi dan Media Sosial (Fb, Blog, Instagram). Bersama-sama ini dilampirkan poster bagi program yang berkaitan.

Kerjasama yang dihulurkan oleh pihak tuan/puan kami dahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

Sekian, terima kasih dan salam hormat.

PERTANDINGAN SENI LUKIS BELIA ASEAN BERTEMAKAN HAK

Posted: 28 Apr 2014 11:52 PM PDT

Assalamualaikum,  Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia,

Y.Bhg Tan Sri/Datuk/Dato' Sri/Dato/Datin/Dr./Tuan/Puan

Sukacita dimaklumkan Sekretariat Kebangsaan ASEAN-MALAYSIA,

Kementerian Luar Negeri sedang menganjurkan Pertandingan Seni Lukis Belia ASEAN yang bertemakan Hak Asasi Manusia. Pertandingan ini selaras dengan  hasrat Suruhanjaya Antara  Kerajaan ASEAN Mengenai Hak Asasi Manusia (ASEAN Intergovernmental Commission on Human Rights –AICHR) bagi meningkatkan kesedaran mengenai kepentingan mempromosikan dan melindungi hak asasi manusia serantau.

Pertandingan ini TERBUKA kepada semua warganegara Malaysia berumur 18-25 tahun. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 16 Mei 2014 (Jumaat). Kepada yang berminat untuk menyertai pertandingan ini,  sila kemukakan hasil karya bersama Borang Pendaftaran dan  Borang Pelepasan Hakcipta yang telah dilengkapkan beserta  salinan kad pengenalan kepada alamat berikut:

Kementerian Luar Negeri
No. 1 Jalan Wisma Putra
Presint 2, 62602 Putrajaya
(u.p :  Sekretariap Pertandingan AICHR
Unit AICHR
Sekretariat Kebangsaan ASEAN-Malaysia
Tingkat 1, Wisma Putra 1)

Bersama-sama ini dilampirkan Borang Pendaftaran, Borang Pelepasan Hak Cipta dan  Risalah yang mengandungi syarat-syarat pertandingan (Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris) serta poster pertandingan untuk makluman dan tindakan selanjutnya.  Sebarang maklumat lanjut  berhubung perkara ini  boleh didapati dengan melayari www.aichr.org

{CALL FOR PAPERS} SEMINAR KEBANGSAAN PENYELIDIKAN <b>...</b>

Posted: 28 Apr 2014 02:01 PM PDT

Muneera Marketing Sdn Bhd berbesar hati mengalu-alukan kedatangan semua ke Pusat Pelancongan Agro Bukit Temiang untuk melawat, membeli serta menikmati produk dan perkhidmatan yang disediakan di sana.

Keistimewaan tempat itu ialah hanya menyediakan Produk Halal dan Produk IKS Bumiputera sahaja disertai juga dengan kafeteria yang menyajikan menu sarapan pagi hingga makan malam.

Bersempena dengan Musim Mempelam Harumanis yang telah tiba, Muneera Marketing Sdn. Bhd menyediakan sajian Pulut Mempelam Harumanis dan jualan buah pada harga yang berpatutan. Perkhidmatan ini mula beroperasi pada jam 7.00 pagi hingga 9.00 malam. Di samping itu juga, perkhidmatan cenderahati@Hamper juga turut disediakan untuk majlis-majlis dan sebagainya.

Jadual Peperiksaan Akhir Semester dan Jadual Pengawasan bagi <b>...</b>

Posted: 26 Apr 2014 11:38 PM PDT

CARA CARA MEMOHON BAYARAN BALIK DEPOSIT KUNCI :

1) SURAT RASMI DARI PELAJAR YANG MEMOHON

( PERLU DITANDATANGANI )

2) SALINAN KAD PENGENALAN PELAJAR

3) SALINAN AKAUN BANK ISLAM

4) RESIT PEMBAYARAN DEPOSIT KUNCI

TUJUAN :

1) MEMUDAHKAN PENYELIA MEMERIKSA DAN MENYEMAK BILIK PERLAJAR YANG BERKENAAN

2) DAPAT MENGHINDARI DARI PENIPUAN YANG DILAKUKAN SEPERTI : DUPLICATE KUNCI SENDIRI , MENCURI KUNCI RAKAN SEBILIK , MENYAMAR MENJADI PELAJAR YANG BELUM MEMOHON BAYARAN BALIK DEPOSIT KUNCI, MENGHILANGKAN TAG KUNCI .

3) MENGELAKKAN VANDALISME DI KAMSIS KERANA TERDAPAT PELAJAR YANG MEROSAKKAN HARTA KERAJAAN SEBELUM MEREKA CHECKOUT.

4) MENGELAKKAN PEMBAYARAN TUNAI DILAKUKAN DI KAMSIS KERANA INI BUKAN BIDANG KEWANGAN YANG DIBENARKAN.

PEMBAYARAN :

1) SEMUA PERMOHONAN AKAN DIPROSES DALAM MASA 2 MINGGU SELEPAS TARIKH AKHIR CHECKOUT KAMSIS PTSS.

2) PEMBAYARAN BALIK DEPOSIT KUNCI HANYA AKAN DILAKUKAN MELALUI TRANSFER AKAUN DARI KOPERASI PTSS KE AKAUN PELAJAR SELEPAS DIDAPATI PELAJAR BERKENAAN TIDAK MELAKUKAN SEBARANG KESALAHAN DI KAMSIS AMNYA.

3) SEBARANG PERMASALAHAN PEMBAYARAN BOLEH MERUJUK PIHAK KAMSIS UNTUK PERTANYAAN MENGENAI PERMOHONAN PEMBAYARAN TERSEBUT.

7TH FIRA MALAYSIA CUP AND CONGRESS 2014 - Blog <b>Politeknik</b> <b>...</b>

Posted: 23 Apr 2014 01:21 PM PDT

Sempena Tahun Melawat Malaysia 2014, Persatuan Penulis Perlis (3P) dengan kerjasama Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia akan menerbitkan antalogi sajak/ pantun aset perlancongan di Negeri Perlis dalam usaha menjadikan Negeri Perlis sebagai salah satu destinasi pelancongan di Malaysia.

Sehubungan dengan itu, kepada yang berminat bolehlah menghantar seberapa banyak sajak/ pantun yang berkisarkan tentangaset pelancongan seperti keindahan, kecantikan, pemandangan, keramahan penduduk, keenakan makanan di Perlis dan sebagainya. Sajak/ pantun yang terpilih untuk diantalogikan akan dibayar saguhati dan menjadi hak milik 3P.

Sajak/ pantun mestilah sampai kepada Urusetia di Perpustakaan Awam Negeri Perlis, Jalan Penjara 01000 Kangar, Perlis pada atau sebelum 15 MEI 2014. Klik di sini untuk mendapatkan Borang Biodata Penulis.

0 Comment for "POLY AGRO & POLY TALENT - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin ... - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis"