Kolokium Penyelidikan PTSB 2014 - Polytechnic Tuanku Sultanah Bahiyah

Kolokium Penyelidikan PTSB 2014 - Polytechnic Tuanku Sultanah Bahiyah


Kolokium Penyelidikan PTSB 2014 - Polytechnic Tuanku Sultanah Bahiyah

Posted: 14 Aug 2014 09:16 AM PDT

Kolokium Penyelidikan PTSB 2014

Posted: 13 Aug 2014 08:45 PM PDT

Tarikh: 20 Ogos 2014 (RABU)
Masa: 08.45 pagi hingga 05.00 petang
Tempat: Dewan Kuliah ULPL PTSB

Semua warga PTSB dijemput hadir.

Client Charter Achivement Jun 2013 Session - Polytechnic Tuanku ... - Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah

Posted: 14 Aug 2014 01:16 AM PDT

Client Charter Achivement Jun 2013 Session - Polytechnic <b>Tuanku</b> <b>...</b>

Posted: 24 Jul 2014 09:33 AM PDT

Client Charter Achivement Jun 2013 Session

Posted: 23 Jul 2014 11:44 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2013

( Sesi Jun 2013 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.            958      100  -  -       98
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum            68      100  -  -       68
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima            47      100  -  -       47
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir             -       -  -  -        -

* Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

Statistic of Online Services

Posted: 23 Jul 2014 11:40 PM PDT

Statistic of Online Services 2014

No.

                                Application

  Jan   Feb  March   Apr  May  June  July  August  Sept  Oct   Nov  Dec 
1. e-Helpdesk ICT  167  148   124   105    92  114            
2. Sistem Pengurusan Maklumat Politeknik (SPMP)  4215 3875   2561  1244 2895  3628            
3. Integrated Library Management Utility (MyIlmu)   877  258  674   962   84  336            
4. Sistem Pusat Penyeldikan Dan Inovasi online (e-CRiM)     -    -    -    -   14    56            
5. e-HEP (e-senggara)  68  52   66  37   34   46            
6. e-HEP (e-bil)  156  124  112  148  169  141            
7. e-Jadual  302  298  362  245  216  387            
8. Curriculum Information Document Online System (CIDOS)  7430  4473  4478     *    *   *            

 * Note : Technical issue cause CIDOS hits cannot be display.

COMMUNITY DIRECTORY

Posted: 23 Jul 2014 05:14 PM PDT

Please click this to view the Community Directory.

Client Charter Achivement Dis 2013 Session

Posted: 23 Jul 2014 11:43 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2014

( Sesi Dis 2013 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.         1015       100           -  -  
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum           49       100  -  -  
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima           31       100  -  -  
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir         3260       100  -  -  

* Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

Client Charter Achivement Dis 2012 Session

Posted: 23 Jul 2014 11:42 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2013

( Sesi Dis 2012 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.          376       100  -  -  
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum           56       100  -  -  
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima           48       100  -  -  
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir          4196       100  -  -  

 * Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

Statistik Pencapaian Piagam Pelanggan Sesi Dis 2012

Posted: 23 Jul 2014 08:06 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2013

( Sesi Dis 2012 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.          376       100  -  -  
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum           56       100  -  -  
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima           48       100  -  -  
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir          4196       100  -  -  

 * Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

Statistik Pencapaian Piagam Pelanggan Sesi Jun 2013

Posted: 23 Jul 2014 07:58 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2013

( Sesi Jun 2013 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.            958      100  -  -       98
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum            68      100  -  -       68
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima            47      100  -  -       47
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir             -       -  -  -        -

* Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

Statistik Perkhidmatan Atas Talian

Posted: 23 Jul 2014 06:42 PM PDT

Bilangan Transaksi Perkhidmatan Atas Talian 2014

Bil.

                                      Aplikasi

  Jan   Feb   Mac   Apr  Mei  Jun  Julai  Ogos  Sept  Okt   Nov  Dis 
1. e-Helpdesk ICT  167  148   124   105    92  114            
2. Sistem Pengurusan Maklumat Politeknik (SPMP)  4215 3875   2561  1244 2895 3628            
3. Integrated Library Management Utility (MyIlmu)   877  258  674   962   84  336            
4. Sistem Pusat Penyeldikan Dan Inovasi online (e-CRiM)     -    -    -    -   14    56            
5. e-HEP (e-senggara)  68  52   66  37   34   46            
6. e-HEP (e-bil)  156  124  112  148  169  141            
7. e-Jadual  302  298  362  245  216  387            
8. Curriculum Information Document Online System (CIDOS)  7430  4473  4478     *    *   *            

 * Nota : Hits CIDOS tidak dapat dipaparkan kerana masalah teknikal. 

Statistik Pencapaian Piagam Pelanggan Sesi Dis 2013

Posted: 23 Jan 2014 10:40 AM PST

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2014

( Sesi Dis 2013 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.         1015       100           -  -  
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum           49       100  -  -  
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima           31       100  -  -  
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir         3260       100  -  -  

* Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

SEBUTHARGA / TENDER PTSB 2014

Posted: 16 Apr 2014 12:29 AM PDT

Iklan Sebutharga PTSB

Sebutharga Bagi Membekal, Menghantar Dan Mentauliahkan Alat Pemadam Api Jenis ABC Dan Co2 Serta Kerja-Kerja Berkaitan Di Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah

Tarikh tutup sebutharga : 30.07.2014 ( 12.00tgh )

Dokumen sebutharga boleh didapati secara atas talian di Laman Web ePerolehan.

IKLAN SEBUTHARGA PTSB OGOS 2014 - Blog Politeknik Tuanku ... - Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah

Posted: 13 Aug 2014 01:09 AM PDT

IKLAN SEBUTHARGA PTSB OGOS 2014 - Blog <b>Politeknik Tuanku</b> <b>...</b>

Posted: 04 Aug 2014 09:20 AM PDT

IKLAN SEBUTHARGA PTSB OGOS 2014

Posted: 04 Aug 2014 01:12 AM PDT

Sebutharga bagi Kerja-Kerja Pembaikan dan Penyelenggaraan Sistem Penyaman Udara Berpusat di Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah Kulim Kedah Darul Aman.

Client Charter Achivement Jun 2013 Session - Polytechnic <b>Tuanku</b>

Posted: 07 Aug 2014 02:24 AM PDT

Client Charter Achivement Jun 2013 Session - Polytechnic <b>Tuanku</b> <b>...</b>

Posted: 31 Jul 2014 09:11 AM PDT

Client Charter Achivement Jun 2013 Session

Posted: 23 Jul 2014 11:44 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2013

( Sesi Jun 2013 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.            958      100  -  -       98
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum            68      100  -  -       68
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima            47      100  -  -       47
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir             -       -  -  -        -

* Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

ISLAMIC EDUCATION CLINIC

Posted: 16 Feb 2014 08:17 PM PST

'Islahul Quran', is now open.

Day: Sunday - Thursday

Time: 11.00 am - 1.00 pm

Venue: Level 1, Library PTSB.

FREE!

KAJISELIDIK KEMUDAHAN PERKHIDMATAN JABATAN <b>...</b>

Posted: 03 Aug 2014 09:07 AM PDT

KAJISELIDIK KEMUDAHAN PERKHIDMATAN JABATAN MATEMATIK, SAINS & KOMPUTER ( JMSK ) PTSB

Posted: 02 Aug 2014 11:33 PM PDT

Sukacita dimaklumkan pihak JMSK amat memerlukan maklumbalas pelajar PTSB terhadap kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan oleh JMSK.

Poly Agropreneur Hidroponik NFT - Polytechnic <b>Tuanku Sultanah</b> <b>...</b>

Posted: 09 Jul 2014 09:22 AM PDT

no image

Karnival Kerjaya Azam Kerja 2014 - Polytechnic Tuanku Sultanah Bahiyah Karnival Kerjaya Azam Kerja 2014 ...

KEJOHANAN BOLASEPAK 9 SEBELAH STAF <b>POLITEKNIK</b> <b>...</b>

Posted: 08 Jul 2014 09:37 AM PDT

ANUGERAH PEKERJA BERINTEGRITI PTSB JULAI 2014 - Polytechnic Tuanku Sultanah Bahiyah

Posted: 07 Aug 2014 09:23 AM PDT

ANUGERAH PEKERJA BERINTEGRITI PTSB JULAI 2014 - Polytechnic Tuanku Sultanah Bahiyah - Blog Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah

Client Charter Achivement Jun 2013 Session - Polytechnic Tuanku ... - Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah

Posted: 07 Aug 2014 02:24 AM PDT

Client Charter Achivement Jun 2013 Session - Polytechnic <b>Tuanku</b> <b>...</b>

Posted: 31 Jul 2014 09:11 AM PDT

Client Charter Achivement Jun 2013 Session

Posted: 23 Jul 2014 11:44 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2013

( Sesi Jun 2013 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.            958      100  -  -       98
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum            68      100  -  -       68
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima            47      100  -  -       47
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir             -       -  -  -        -

* Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

ISLAMIC EDUCATION CLINIC

Posted: 16 Feb 2014 08:17 PM PST

'Islahul Quran', is now open.

Day: Sunday - Thursday

Time: 11.00 am - 1.00 pm

Venue: Level 1, Library PTSB.

FREE!

IKLAN SEBUTHARGA PTSB OGOS 2014 - Polytechnic Tuanku Sultanah Bahiyah

Posted: 04 Aug 2014 09:20 AM PDT

IKLAN SEBUTHARGA PTSB OGOS 2014

Posted: 04 Aug 2014 01:12 AM PDT

Sebutharga bagi Kerja-Kerja Pembaikan dan Penyelenggaraan Sistem Penyaman Udara Berpusat di Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah Kulim Kedah Darul Aman.

0 Comment for "Kolokium Penyelidikan PTSB 2014 - Polytechnic Tuanku Sultanah Bahiyah"