SOAL SELIDIK CADANGAN FI DAN CAJ BAGI PERKHIDMATAN ... - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis

SOAL SELIDIK CADANGAN FI DAN CAJ BAGI PERKHIDMATAN ... - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis


SOAL SELIDIK CADANGAN FI DAN CAJ BAGI PERKHIDMATAN ... - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis

Posted: 06 Aug 2014 11:37 PM PDT

SOAL SELIDIK CADANGAN FI DAN CAJ BAGI PERKHIDMATAN <b>...</b> - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis


SOAL SELIDIK CADANGAN FI DAN CAJ BAGI PERKHIDMATAN <b>...</b>

Posted: 28 Jul 2014 01:43 PM PDT

Salam Ramadhan dan Salam Sejahtera. YBhg. Tan Sri/Datuk/Dato'/Datin/Dr./Tuan/Puan, Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk

2. Jabatan Standard Malaysia (Standards Malaysia) adalah sebuah Badan Standard dan Akreditasi Kebangsaan. Sehingga kini, Standards Malaysia telah membangunkan lebih daripada 6,500 Malaysian Standards yang merangkumi 24 sektor termasuk pertanian, halal, keselamatan, teknologi maklumat, pelancongan dan sebagainya.

3. Untuk makluman, Standards Malaysia kini dalam proses menggubal Peraturan-Peraturan Fi dan Caj bagi Perkhidmatan Standard dan Akreditasi yang merangkumi :-

(i) Caj Malaysian Standards (MS); dan

(ii) Fi/Caj Langganan Malaysian Standards (MS)

4. Justeru, soal selidik diedarkan untuk mendapatkan maklumbalas dan pandangan YBhg. Tan Sri/Datuk/Dato'/Datin/Dr./Tuan/Puan, mengenai cadangan fi dan caj tersebut. Soal selidik ini perlu dilengkapkan selewat-lewatnya pada 31 Julai 2014 (Khamis). Sekiranya pihak YBhg. Tan Sri/Datuk/Dato'/Datin/Dr./Tuan/Puan, mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi Cik Aainaa Kamilah Roslee atau Pn. Mazleen Othman di talian 03-8319 1570/1554. Pautan soal selidik adalah seperti berikut:- e-soal selidik cadangan fi dan caj bagi perkhidmatan berkaitan standar.

5. Kerjasama dan perhatian YBhg. Tan Sri/Datuk/Dato'/Datin/Dr./Tuan/Puan amatlah dihargai dan didahului dengan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih.

Sekian.

Short Description on Myself - EssayForum.com - <b>Politeknik Tuanku</b> <b>...</b>

Posted: 18 Jul 2014 11:33 PM PDT

The CIDOS Inspiring Learning Awards 2014 is an event that celebrates the online educational practices and rewards those practitioners who have succeded and able to create quality eCONTENT materials for the use of the Malaysian Polytechnics.

Its tagline is Changing the way we learn!

The Awards has three separate competitions;

eMICRO CONTENT COMPETITION;

SCORMKING COMPETITION and

CIDOS Doodles Competition.

Each competition focuses on different aspects of eCONTENT development, while the main underlying objective is to address Digital Literacy.

Please click here to go to CIDOS portal.


PENGAMBILAN ANGGOTA BAHARU ASKAR WATANIAH PTSS <b>...</b>

Posted: 14 Jul 2014 01:26 PM PDT

Semua pelajar dan staff PTSS yang berminat di alu-alukan untuk menyertai anggota benteng pertahanan kedua negara (WATANIAH). Untuk keterangan lanjut --> KLIK DI SINI

Selamat Berpuasa - <b>Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis</b>

Posted: 18 Jul 2014 07:05 AM PDT

Selamat Berpuasa

Posted: 16 Jul 2014 06:36 PM PDT

Perpustakaan PTSS mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa kepada semua muslimin dan muslimat seluruh Politeknik. Jangan lupa doakan juga untuk teman kita di Gaza, Syiria, Burma dan seluruh dunia..

Sempena bulan mulia ini juga, pihak perpustakaan dengan murah hati mengadakan minggu pengampunan kepada semua pengguna perpustakaan PTSS. Minggu Pengampunan akan berlangsung mulai 14 Julai hingga 25 Julai 2014.

Ahlan Ya Ramadhan!

0 Comment for "SOAL SELIDIK CADANGAN FI DAN CAJ BAGI PERKHIDMATAN ... - Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis"