Konvokesyen Politeknik Seberang Perai 2014| Kenangan Berharga ... - Politeknik Seberang Perai

Konvokesyen Politeknik Seberang Perai 2014| Kenangan Berharga ... - Politeknik Seberang Perai


Konvokesyen Politeknik Seberang Perai 2014| Kenangan Berharga ... - Politeknik Seberang Perai

Posted: 09 Nov 2014 12:39 PM PST

Konvokesyen <b>Politeknik Seberang Perai</b> 2014| Kenangan Berharga <b>...</b> - Politeknik Seberang Perai


Konvokesyen <b>Politeknik Seberang Perai</b> 2014| Kenangan Berharga <b>...</b>

Posted: 25 Oct 2014 01:17 PM PDT

Assalamualaikum ^^

ini cerita hari ahad yang lepas 14 September 2014. adik aku finally berjaya menggengam segulung Diploma Kejuruteraan Mekanikal (Pembuatan) di Politeknik Seberang Perai. teringat pulak konvokesyen aku yang 3 tahun lepas. time flies so fast lahh. rasa macam baru aku naik pentas ambil segulung ijazah. kali ni tengok adik aku pulak lah naik pentas ambil segulung diploma. Alhamdulillah

selalu kalau dia balik rumah weekend kan, mulalah dia membebel. dia cakap penat lah, subjek susah lah. tapi, at last, habis jugak study dia yang 3 tahun tu. berbaloi atas penat lelah selama ni kan. aku otak sains. dia otak kejuruteraan. mana ngam. memang aku tak boleh nak menolong sangat lah dengan assignment dia. boleh tolong kacau je la. maaf ye. hahaha! 

before majlis bermula.
di balik tabir gerai bunga bungaan.
sesi bergambar.
tengah keramaian lah nak bergambar pon.
aku terkesima dengan teddy bear gergasi belakang tu.
after 3 years, dapat jugak pegang lagi bunga macam ni.

" congrates dear on your convocation day. always remember that, wherever you go, no matter what the weather, always bring your own sunshine. good luck for the future. we are always beside you in every situation. "


Beza Antara <b>Politeknik</b> Premier, Konvensional dan METrO <b>...</b>

Posted: 23 Oct 2014 01:05 PM PDT

Ini adalah hasil kerja Intro video kami warga crew multimedia politeknik seberang perai pulau pinang untuk minggu suai kenal pelajar-pelajar junior .. kami semua masih dalam proses pembelajaran dan akan cuba mempertingkatkan bakat dan minat yang kami ada .. harap suatu hari nanti semua dari kami berjaya dengan minat yang kami ada ini .. yang penting sokongan dari keluarga dan rakan-rakan yang kami harapkan :)

Tonton dan Komen .. Please

Alyani Nadzirah: Konvokesyen Ke-14 <b>Politeknik Seberang Perai</b> <b>...</b>

Posted: 24 Oct 2014 01:51 PM PDT

Assalamualaikum. Dah lama sangat rasanya yani tak update blog yani. Okay today nak yani cerita pasal hari jubah yani a.k.a konvokesyen yang berlangsung pada 13 September sehingga 15 September. 13 September tu merupakan hari raptai untuk ke semua 1,265 orang graduan dari semua jabatan. Jabatan yani sidang yang ke-2 iaitu 15 September. Hmm..banyak jugak la dugaan masa nak konvo and datang penang malam sabtu tu, sabo je lah. Tapi alhamdulillah, sampai juga ke destinasi. Alhamdulillah.

Okay, masa hari raptai tu agak kelam kabut jugak la. Ke sana ke sini uruskan dokumen. Seriously untuk adik-adik junor better korang datang awal so at least korang tak perlu beratur panjang nak amik cop. Tapi tak boleh jugak, kang semua datang awal. Mana yang awal yang terakhir tu tetap kena beratur kat belakang. Wakakakaka. 

So masa dalam dewan tu untuk dengar sedikit briefing, macam biasa la kami..

Nampak tak muka yani yang tak cukup tido tu? Sembab nak mampuih..


Selfie with my friend Zulaikha & Asfarina..

15 SEPTEMBER 2014

Ni lah kawan-kawan kelas yani.

DLS 6A

Okay takda banyak cerita pun masa ni. Tapi nak dijadikan cerita kan. Masa duduk dalam dewan tu, gila kau sejuk nak mampuih. Yani pun pergi lah tandas. Masa keluar tu perasan gak la ada sekumpulan graduan yang berdiri kat luar. So yani buat bodoh je lah terus pergi tandas. Then bila yani nak masuk dewan balik, huaaa T_T yani kena tahan dengan pensyarah and kena berdiri sekali dengan group yang yani nampak tu. Ceeiiittt! Tapi tak lama pun sebab masa yani keluar tu yani memang dah ada tempat duduk. Rupanya yang berdiri kat luar tu insan-insan yang lambat masuk ke dalam dewan. Wakakakaka.

Masa tengah berdiri dengan dorang-dorang tu semua, ada pensyarah tegur aku... 

Him : Weyh ang tempah baju ni bila?
Me : Macam mana encik tahu saya tempah? hehehe..
Him : Aku taw la..baju ni mana ada orang jual siap..
Me : Saya tempah seminggu yang lepas..
Him : Sempat lagi ang nohh..bagus2..

Nak tahu ke baju apa yang pensyarah yani ni tegur? Baju ni haaa...

Bagi yani baju yani ni biasa je. Actually ramai lagi yang pakai baju cantik-cantik. Tapi nak nampakkan mood majlis formal so yani prefer mengenakan kain songket. Tak nampak over dan menyerlah sangat. Simple and pretty gittewwww. Hahaha.

Ehem-ehem..nak buat ucapan konvo ni..

Terima kasih buat ibu yang melahirkan dan membesarkan ku. Terima kasih kerana sentiasa berada di sisi di saat anak mu gedik, mengada-ngada, baik, sopan-santun, moody tak semena, dan macam-macam lagi lah. Kita dah macam bestfriend kan. Tanpa ibu, siapalah ani sekarang ni. You are the best mother i ever had! Love you so much ibu..


Buat encik tunang, thank you sebab bawa saya dan ibu ke majlis ni. Kalau takda awak entah macam mana agaknya kami berdua. Awak nampak smart pakai baju No. 3 tu. Wuuuu so proud of you! Thank you thank you and love you abang..

Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar. Berakhir sudah episod diploma yani. Terima kasih buat pensayarah-pensyarah yang mengajar yani. Terima kasih banyak-banyak. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas segala jasa baik kalian. Amin ya rab.

#azharani

Thats all, thank you for your reading!

0 Comment for "Konvokesyen Politeknik Seberang Perai 2014| Kenangan Berharga ... - Politeknik Seberang Perai"